Stretli ste sa nielen s profesionálnym prístupom zamestnancov Dopravného podniku mesta Banská Bystrica, a.s., ale aj s mimoriadnou ústretovosťou a ochotou? Prosíme podeľte sa s nami o Vaše skúsenosti.
Ďakujeme, že cestujete s nami.
Vybavovanie sťažností
Dopravný podnik mesta Banská Bystrica a.s. nie je povinný vybavovať anonymné sťažnosti. Oddelenie kontroly DPMBB a.s. ako vecne príslušné na vybavovanie sťažností v DPMBB a.s. má, v zmysle zákona o sťažnostiach, povinnosť sťažnosť, ktorá spĺňa požadované zákonné podmienky vybaviť do 60 pracovných dní.
Oddelenie kontroly DPMBB a.s. ako vecne príslušné na vybavovanie sťažností v DPMBB a.s. má, v zmysle zákona o sťažnostiach, povinnosť sťažnosť, ktorá spĺňa požadované zákonné podmienky vybaviť do 60 pracovných dní.
Z podanej sťažnosti musí byť zrejmý predmet sťažnosti a čoho sa sťažovateľ domáha, a preto je potrebné uvádzať predovšetkým:
Dopravný podnik mesta Banská Bystrica je oprávnený vybavovať iba sťažnosti týkajúce sa služieb, ktoré poskytuje, tzn. prevádzky liniek MHD Banská Bystrica č. 1 až 8.
Sťažnosti je možné zasielať na adresu:
Dopravný podnik mesta Banská Bystrica a.s.
Kremnička 53
974 05 Banská Bystrica
alebo, prostredníctvom tohto elektronického formulára: